peter okosh
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

معلومات عن نجوم الملاك

Go down

okosh معلومات عن نجوم الملاك

Post  Admin September 26th 2007, 16:53

farao Sleep مساء الخير عاليكو لو أنتوا بليل وصباح الخير لو أنتو ا الصبح
أنا أتشرف يا جماعة أن أعرفكو على نجوم الفريق و لنبدأ بالحارس الامين مايكل ماجدى الشهير بأتوبيس بس عايزينة يتحسن شوية فى الجووون cheers هو نفسة يبقى زى بوفون هل سيتحقك الحلم Questionوبعدين عندنا مايكل عيسى الشهير بعيسى دة بقى جووون قادر بس Sleep دلوقتى مش زى الاول مستوى نزل حبيتين وننتقل الى خط الدفاع بيتمثل فى يوسف علاء الشهير بتيجر دة بقى معلم فى الدفاع لا يختلف علية أحد فى الفريق kingوعندنا كمان نادر عماد الشهير بمانشى دة جااامد بس هو مش بيلعب كتيير ولذلك اللياقة البدنية عندة ضعيفة وهو يعترف بذلك وعندنا كمان واحد فى الدفاع أسمة مينا روبرت بس اليومين دول بيفكر يبقى مهاجم afro ولكن هو يحتاج الى سنتين علشان الياقة البدنية وجاارى تأهيلة فى هذة الفترة بنودية جم الغمرى ب 5 جنية الجلسة أما أنا طبعا بيتر يوسف مش هقدر أتكلم عن نفسى ولكن أنا وزنى زايد بس شغال وبيقولو عليا حلو وننتقل لخط النص عندنا كرستيانو رونالدو الفريق ناهل ناجى الشهير بنهولة دة بقى حكاية عندة مهارات كتتتتتتتتتتتير بس بيخاف يغلط ودة عيبةlol! وعندنا كمان عصام عماد دة أنا بشبة بشيكابالا وبعتبرو لاعيب جاامد بس مش واخد حقة فى الفريق لدرجة أنة فكر يعمل فريق لوحدة Basketball ولكن ربنا هداة ونخش على عمنا وعم عيلنا كريم أكرم دة بقى قمة ولكن متقلب فى بعض الاحيان طارة يكون زيدان وطارة أخرى يكون حمادة شنح ونصل الى مايكل نبيل الشهير بنبلا دة صااروخ يشبة محمد بركات ولكن فى الفترة الاخيرة تراجع مستواة بشدة cyclops ونصل الى المهاجم المخضرم كريم بركات الشهير بكريم أمراض دلوقتى هو أدية مكسورة وأبليها كان عامل عملية الزيدة يعنى مدمر ولكن لا أحد ينكر فى الفريق أن كريم هو لاعيب من العيار الثقيل وهداف الفريق bounce ونصل أخيرا ألى المدرب الكابتن مايكل أكرم مخدش حقة معانا وهيبان مستواة التدريبى فى الموسم القادم ............. وأخيرا رصيدنا من البطولات بطولة واحدة

Admin
Admin

Number of posts : 8

https://okosh.board-directory.net

Back to top Go down

Back to top